جشنواره فجر ؟؟؟

خداییش هشت ماهه منتظرم که بیینم چخبره

اما فقط منم که حس میکنم تیپ هایی که دیدم یجوری بودن؟؟

دیروز ۲۱ بهمن خانم ادبی (نسیم ادبی بازیگر سریال معروف شهرزاد) خداییش لحاف چهل تیکه هایی که مادربزرگم درست میکرد و پوشیده بود indecision

ترلان پروانه رو نگم براتون...

دوتا ژست گرفت یه مرده ای گفت بچه ها بزارید خانم پروانه خسته شدن

خداییش...؟؟؟؟؟

تو تلگرام و اینستا همه دارن قربون صدقه مریلا زارعی میرن

بزارید یکی از پست ها همراه کپشن رو براتون بزارم...


میشه هم بازیگر بود هم مثل آدم لباس پوشید...


اون عکس وسطی هم مال جشنواره امساله

زن اینقدر خوشتیپ و در کنار خوشتیپ بودن با حجاب ؟

جواد عزتی که بدون ماسک ولو بود با رضا عطاران تو سانس فیلم مرد بازنده 

البته من چون تو تهران زندگی میکنم اتفاقا رفتم پیششون

البته گرون پام دراومد blush

هر سانس نفری ۲۰ تومن بود که هر سانس با سه نفر بودم و پولشم پای خودم بود 

سانس ملاقات خصوصی ، مرد بازنده ، بدون قرار قبلی ، موقعیت مهدی ، هناس ، بی رویا ، دسته دختران ، ضد و شهرک رو دیدم

ازین سانس به اون سانس 

کلا گرون بود 

۵۴۰ تومن شد خداییش فقط بلیطا 

البته من پارسال و پریسال هم رفتم

حالا بیا ازینا هم بگذریم

فیلم مرد بازنده افتضاح بود 

فقط هناس و شهرک و ملاقات خصوصی و موقعیت مهدی

بی رویا هم بد نبود

ملاقات خصوصی خیلی خوب بود البته با کلی صحنات خشن توی زندان

اونجا که دستش شکست خیلی بد بود frown

حرف زیاد زدم

پ.ن: ساعت شیش هم توی شبکه نمایش سیما جشنواره فجر به صورت زنده پخش میشه

+اینم آخرین پست این وبلاگ :)


🟠 گزارش اختتامیه #فجر۴۰ ⑧ 
  
🌀 ادامه اهدای جوایز بخش سودای سیمرغ

⬅️ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن: طناز طباطبایی (بی‌رویا)
⏪ طناز طباطبایی پس از دریافت این جایزه گفت: خدا را شاکر هستم و باید بگویم هرچه داریم مدیون آقای نصیریان و آن نسل طلایی در بازیگری است. از آرین وزیر دفتری بابت فیلم خوبی که ساخت تشکر می‌کنم. این جایزه مرهون زحمات تک‌تک عوامل فیلم است.
⬅️ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد: امین حیایی (ِبرف آخر)
⏪ امین حیایی گفت: از یک قصه عشق برایتان بگویم. این دومین سیمرغ من است. عاشقانه در خدمت این گروه بودم و دست تک تک عوامل را می‌بوسم.
⬅️ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول به هادی حجازی‌فر برای فیلم موقعیت مهدی اهدا شد.
⏪ هادی حجازی‌فر گفت: از هیات داوران خیلی ممنونم. سینما در این شش سال با من مهربان بوده و امیدوارم ناامیدتان نکنم. یک شوخی کنم! هرچه می‌شود گردن ما می‌افتد. حذف سیمرغ مردمی را گردن ما انداختند، لو رفتن برندگان امسال کار ما نبود! از بچه‌های گروهم ممنونم‌ و مومن‌ترین آدم‌ها بودند و از همه کارهایشان گذشتند و وقفه‌های یک ماهه بدون دستمزد را تحمل کردند‌. ما آمدیم بمانیم و این تازه اول راه است.
⬅️ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه: کاظم دانشی برای نگارش فیلمنامه علفزار
⏪ کاظم دانشی گفت: از آقای رادان و همه بچه‌های علف‌زار تشکر می‌کنم. حضور فیلم من در جشنواره شجاعت می‌خواست. اگر با تعامل نبود این فیلم ساخته نمی‌شد. از مادرم خیلی ممنونم اما جایزه‌ام را به پدرم تقدیم می‌کنم.
⬅️ دیپلم افتخار جایزه ویژه هیات داوران: سیدهادی محقق کارگردان فیلم درب
⏪ محقق پس از دریافت جایزه از حسین پناهی یاد کرد و گفت: یک بار حسین پناهی هم برای فیلم سایه خیال دیپلم افتخار گرفت و گویی همه چیز شبیه به هم است و تکرار می‌شود...
⬅️ سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران: امیرحسین عسگری برای برف آخر
⏪ امیرحسین عسگری گفت: خیلی ممنونم که فیلم من را دیدید. این جایزه برای من خیلی عزیز است. سال ۹۳ این جایزه را از دستان فرشته طائرپور گرفتم. مجید صالحی عزیز، خیلی ممنونم که به من کمک کردی. لادن مستوفی، ممنونم که پای این کار ایستادی.
⬅️ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی: سیدرضا میرکریمی برای نگهبان شب
⏪ تورج الوند بازیگر فیلم به نمایندگی از سیدرضا میرکریمی جایزه را دریافت کرد.
▫️ در ادامه کلیپی پخش شد که به مرور خاطرات چهل دوره گذشته جشنواره فیلم فجر می‌پرداخت.
⬅️ سیمرغ بلورین بهترین فیلم: حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده فیلم موقعیت مهدی
حبیب‌اله والی‌نژاد گفت: جایزه بهترین فیلم متعلق به همه عوامل است؛ عواملی که یکسال در شرایط سخت با جان و دل زحمت کشیدند. خوشحالیم که این فیلم دیده شد. همان‌طور که آقا مهدی باکری می‌خواست ما عمل کردیم. همه زحمات روی دوش هادی حجازی‌فر بوده است و من افتخار می‌کنم که در این کار کنار هادی‌ حجازی‌فر بودم. سازمان صدا و سیما پای این کار ایستاد. از بنیاد روایت فتح که که در تولید این کار کمک کردند تشکر می‌کنم. از خانواده محترم شهید باکری نهایت تشکر را دارم. مثل همیشه جایزه‌ام را به همسرم اهدا می‌کنم. اگر صبر او نبود، من هم نبودم.
#اختتامیه 
#جشنواره_فیلم_فجر۴۰